טרגדיה בבית וגן • ילד חרדי נחבל בראשו מפגיעת רכב – ונפטר

    יוסי אשר | צילום: אילוסטרציה 5 Comment on טרגדיה בבית וגן • ילד חרדי נחבל בראשו מפגיעת רכב – ונפטר
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה בירושלים: דוד סופר, בן 4 נפטר היום (ראשון) לאחר נחבל בראשו מפגיעת רכב ברחוב 'שערי תורה' בירושלים ונפצע באורח אנוש. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות. מאמצי ההחייאה נמשכו גם ביחידת הטראומה, של בית החולים הדסה עין כרם שם נקבע מותו.

    הלוייתו תצא בשעה 20:00 מבית ההספד הספרדי בהר תמיר גבעת שאול.

    אחיו של ההרוג בתאונה, ילד בן 8 – פונה אף הוא למיון הדסה עין כרם, מצבו קל, יציב ובהכרה. סובל מחבלות קלות ובינתיים יושאר להמשך בדיקות.

    מיקי כהן ראש סניף 'ירושלים' באיחוד הצלה סיפר: "בהגעת המתנדבים לזירה הם נתקלו בילד כבן 4 שנפגע מרכב ואיבד את ההכרה. המתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני וביצעו פעולות החייאה בילד שסבל מחבלה קשה בראשו. לאחר טיפול רפואי ראשוני בזירה הילד פונה תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר אנוש. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה".

    מתחקור ראשוני עולה כי השניים התפרצו לכביש מבין שתי מכוניות חונות כשהם רכובים על אופניים. הרכב שנסע בכביש פגע באופניים. נהג הרכב נמצא במקום עם בוחני התנועה, לבירור הנסיבות.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מזעזע!!!!
      יהודים- להתעורר!!!!!!!
      ד' ירחם עלינו!!!

    2. 2

      הרב סופר הוא ראש ישיבת "רכסים" הקטנהה' ירחם אני הייתי בסבבה בזמן שזה היה אני בעיקרון גר ברחוב הרב עוזיאל מתחת הפיסגה וזה מקרה מזעזע ביותר בשכונה הזו כמעת ואין תאונות ביכלל וגם שלא יהיה !!!!!!!!!!!!!